BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Selamat Datang ke Blog Saya...

Thursday, April 22, 2010

Flinders Convo 2008
















Merdeka!!!!!

Cekmoh, Kak Ina, Kak Yong & Aku
















Muka hepi team Flinders



20 Ogos 2008, akhirnya hari yg dinanti telah tiba. setelah penat belajar, beberapa kali repeat paper ;'( .... finally, kami akan berkonvo gak. kami berkonvo di Hyatt Regency Kuantan. Emm...igtkan convo jauh sket dari Kuantan tapi apakan daya... ramai student x puas ati tapi nk wat cmner. ni ari besar utk kiter yg separuh nyawa nak pas exam so kena la involve gak.

Baca doa...

19hb aku dah amik cuti. turun Kuantan awal sket sbb ader raptai. lama x jumpa kengkawan lama. gang yang sama gila. aku n Adda numpang umah CekMoh. ye la...nak menggosok jubah yg maha labuh tu...

Convo dalam tgh ari so kami standby jer baju. xkan nak ulang alik umah lak. Sampai kat Hyatt, pas raptai, kami suma bergegas ke toilet untuk persiapan. macam2 pe'el. xcukup muat toilet perempuan, toilet lelaki pun kami masuk. nasib baik x ramai yg masuk toilet tu. Kak Yong jadi tukang make up of the day pada ari tu. hasilnyer..tgk jer la gambar2 nih. muka aku putih melepak, eye shadow hijau, lipstik. xper la...sekali skala nk bergaya pada ari yg berbahagia....


Nie la Kak Ina...

1 comments:

Miss Ina Zarina said...

amboi2..cik fu..promote kite nampak..pe kata promote pakej2 holiday kite...