BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Selamat Datang ke Blog Saya...

Sunday, June 13, 2010

Ayim Mentor Tersingkir Pulak...

Malam tadi sempat gak la aku menonton Mentor 4 untuk kumpulan B. Honestly sebelum ni aku minat Ila mentor kepada Joe Flizow & Mus n Ayim. Rocker...mestila ramai yg minat kan... Tapi..bila tengok konsert pertama untuk Kumpulan B....adui...Sakitnyer telinga dengar Ayim menjerit. Terkucil2 bila part dia nk menjerit. Rasa nk ketawa pun ader sbb klaka dengat suara dia. Nyanyi pun ala2 Mus jugak. Tambah2 bila Mus suka menjawab bila sesi juri bagi komen. Mcm belagak n xnk terima komen juri pun ada. Konsert ke 2 lak bila Nora n Edrie kata Ayim nyanyi ikut stlye Mus, pun dia nk bantah n x terima lagi tuh... Maybe peminat ramai undi dia sbb dia rockers..


Akhirnye..malam tadi Ayim tersingkir. Aku x expect lgsg dia akan rekeluar. Aku igtkan Mohd mentor Ziana Zain yg kuar sbb dia mcm xramai peminat. Terkejut aku yg Mohd masih stay. N lebih terkjut bila dia dapat markah yg tertinggi pada malam tu dari juri awam n pengundi2. Alhamdulillah...berkat usaha Mohd n berkat kesabaran Ziana Zain sbb slama ni undi Mohd rendah, Ziana Zain xder kecoh2 n ribut2 pun nk mengamuk kat Mohd. X mcm Mas Idayu..Shaq dpt rendah terus nk marah2 Shaq.
Adi pun ok gak mlm tadi. Menari pun ok...cume round ke 2 jer kureng sket. Anyway, tahniah la pada Mohd n Adi sbb mara ke peringkat seterusnya. Kepada Ayim...terus berusaha gak... Leh jadi pelapis rocker kt Malaysia nih..

P/S: Klaka giler tgk "Ziana Zain no 2" yg pakai baju pinky kt bawah pentas tu. Aku rasa dia naik antu bila dgr Hafeez nyanyi lagu Dingin. Tahniah untuk Hafeez gak sbb suara dia leh sampai bila nyanyi note yg tinggi2 tu. Rasanya Hafeez lagi leh nyanyi lagu note tinggi dari Ayim hahaha

1 comments:

♥Cik Puan♥ said...

akak tak sempat tgk..