BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Selamat Datang ke Blog Saya...

Sunday, June 6, 2010

En Abd Karim Menerima Cicit Pertama.....


Siapa Abd Karim??? Ni la nama atok aku. Atok belah mak yg tinggal di Plentong, Johor. Ni baby girl...Baby girl ni selamat dilahirkan pada 4/6/2010 (Jumaat). Abg Han & Kak Ana x tahu nk letak nama aper lagi. Mmg kiut...tapi aku xberani nk dukung2 dia sbb dia kecik sgt. Rasa seram lak nk dukung. Anyway tahniah pada Abg Han & Kak Ana for their first baby. Congrats also for atok n nenek for their first cicit n family. Tiba2 jer aku dah jadi makcik.... huhuhu

Mulut dia asik nganga jer masa tido....



Dia nie x nak menyusu...asik nk tido jer....


P/S: Bila lak la aku nk ader baby yek????? Seram sejuk lak rasanyer...

3 comments:

Ciksu said...

fifi tak ada muka hang pun tapi bujur sirih adalah sikit, jangan marah ya............ tahniah dah jadi makcik , raya ni kena sediakan wang angpau

♥Cik Puan♥ said...

ala tomeinyer

adeknowray_fifie said...

mesti la x sama dgn muka org sbb tu bkn baby org hehehehe....
angpau????????? alamak......